PZ Zaken maakt ondernemen makkelijker. Met een breed portfolio aan services voor het ondersteunen van de dagelijkse bedrijfsvoering.

Consultancy en projecten
U zoekt af en toe een klankbord voor een paar uur per dag/week/maand/jaar. Gewoon praktische en heldere ondersteuning wanneer u dat nodig hebt. Heel flexibel.
De medewerkers van PZ Zaken zijn u graag van dienst.

U wilt een (klein) project uitvoeren maar zoekt iemand om mee te sparren en wellicht ook iemand die het project in goede banen leidt. Een paar korte voorbeelden:
• Invoeren beoordelings- functioneringscyclus/systeem of competentiemanagement
• Medewerkers Tevredenheid Onderzoek (MTO)
• Personeelsinformatiesysteem invoeren of het bestaande systeem vervangen
• Reorganisatie, (interne)verhuizing
• Etc.

Projectmatig, kort- of langdurig, incidenteel of structureel het is allemaal mogelijk bij PZ Zaken. Vanuit ons gezamenlijke hoofdkantoor in Rotterdam bieden wij u landelijke ondersteuning.

Integriteitsonderzoek/screening (zie ook Werving & Selectie)
U moet kunnen bouwen op uw personeel. Vertrouwen is de basis. Vertrouwen is goed maar controleren is (vaak) beter dan achteraf de wonden laten helen.
PZ Zaken gaat voor u discreet en zorgvuldig op zoek naar de antwoorden. Voorkomen is immers beter dan genezen.

Interim oplossingen
Het komt vaak onverwachts en het komt eigenlijk nooit uit. Maar toch kan het altijd gebeuren dat een van uw onmisbare medewerkers onverhoopt uitvalt. Door ziekte, ongeval, zwangerschap en soms zelfs door overlijden.

Maar ook tijdens geplande afwezigheid door bijvoorbeeld een sabbatical, een vakantieperiode & ouderschapsverlof kunt u de behoefte hebben aan ondersteuning en continuïteit. PZ Zaken biedt diverse (tijdelijke) oplossingen op alle niveaus.

Juridische zaken
Het nieuwe ontslagrecht, arbeidsconflict, vaststellingsovereenkomst, collectief ontslag, sociaal plan etc. lijken relatief eenvoudige woorden maar inhoudelijk komt daar echt veel meer bij kijken. Laat u niet (onaangenaam) verrassen en schakel PZ Zaken in. Indien en voor zover noodzakelijk hebben wij diverse contacten met (arbeidsrecht)advocaten.

Verzuimmanagement vanuit HR perspectief
Natuurlijk heeft u te maken met verzuim en maakt u gebruik van een Arbodienstverlener wanneer het nodig is. Maar kan of moet dat niet anders?
Kunnen we er samen niet voor zorgen dat u minder gebruik hoeft te maken van uw Arbodienstverlener?

Integraal (Gezondheids)Management (IGM) noemen wij dat bij PZ Zaken want verzuim moeten we zien te voorkomen en als het toch voorkomt moet het snel worden opgelost. In dit laatste geval schakelen wij direct onze partner Arbodienst Guyra International in. Alles uiteraard in goed overleg met u.

We vertellen u er graag meer over en vernemen graag van u via 010 – 45 21 947 of via ons contactformulier.